Pink and blue stories

handmade dreams for little princesses and adorable princes

keep calm in pink and blue stories

keep calm in pink and blue stories

Άλλοτε διαβάζαμε τα μαθήματά μας,
κάναμε την προσευχή
μας και λέγαμε πως
δυο και δυο κάνουν τέσσερα.
Τώρα, δυο λουλούδια και
δυο αχτίνες δεν κάνουν δυο -
κάνουν ένα Θεό.
Κ' ένας Θεός
κάνει όλα.
Λοιπόν, η ψυχή
μας μαζί με την ψυχή του Θεού πόσα κάνει;
O δάσκαλος δεν
ξέρει.Εμείς το
ξέρουμε πως κάνει: ένα.
Το διαβάσαμε
σήμερα στο ανοιχτό βιβλίο του ήλιο,
σήμερα που ξεχάσαμε όλα τα
βιβλία."Όνειρο καλοκαιρινού
μεσημεριού"Γ.
Ρίτσος

προβολές σελίδας

Labels

Από το Blogger.

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

τελευταία μέρα διακοπών

Σνιφ σνιφ!!!!! τελευταία μου μέρα σήμερα στην αγαπημένη μου Κεφαλονιά. Δυστυχώς επιστρέφω αύριο στην επίσης αγαπημένη μου Αθηνα. Τις αγαπω και τις δυο! οταν ειμαι στην μιά νοιώθω σαν να...απατώ την άλλη.!Η Αθήνα είναι η πόλη που γεννήθηκα, μεγάλωσα,σπούδασα...είναι η πόλη που ζ΄ψ. Με τις ομορφιές της ( πρωινο καφεδάκι στους αερηδες δεν ειναι και λιγο ε? η βόλτα στο θησειο το βράδυ και να βλέπεις την Ακρόπολη....) και τις ασχήμιες της ( σκουπιδια,κινηση στους δρομους, θορυβος) Αλλά αυτά μπορούν να διορθωθούν από μας....μ ετο να είμαστε πιο προσεκτικοί, πιο ήρεμοι...ολα γίνονται αρκει να το θελουμε.
τελευταια μερα στο Αργοστολι, ηπια το καφεδακι μου φυσικά στο  Antico Cafe και μετά ψώνια απο το shopping corner  της πολυ πολυ γλυκιας  Mallia Kouvaria κατά κόσμον Ηρώ Πετράτου,που μεγάλωσε πολύ από τότε που έκανε τα χορευτικά της  στις μαζορέττες του 1ου Γυμνασίου  Αργοστολίου( εγώ εγω ημουν η γυμνάστριά της).
Φυσικά και έκανα τις αγορές μου και θαύμασα τίς δημιουργίες της!Πάντα δημιουργική Ηρώ!!!!!







 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου